Friday, April 15, 2011

Perodua Myvi 2011

Salam semua...arini masa aku kodek2 internet ada la jumpa gambar-gambar terbaru berkenaan dengan myvi 2011 yang dikatakan akan keluar dalam bulan April, ni dah masuk pertengahan bulan dah ni tak ada dengar apa -apa khabar pun,hehe,,apa- apa pun kita tunggu ja la.


Lagipun dieorang yang buat kereta tu,ikut suka hati dieorang la nak keluarkan bila pun,hehe.. Apa yang pasti mungkin kereta tu akan keluar jugak dalam tahun ni.


Ok aku nak kredit sikit blog yang aku jumpa gambar ni,memang blog ni menarik sebab dia ada banyak info pasal kereta-kereta yang bakal dikeluarkan dan jugak yang telah lama dikeluarkan,
siap gambar lagi..hehe..kalau korang rajin leh pergi melawat kat blog dia pulak,klik ja kat link ni.


saluran07.blogspot.com


Apa-apa pun korang layan la gambar-gambar ni,bagi aku menarik jugak dia punya design,memang best la myvi,harap-harap dia masih pegang rekod antara kereta yang terlaris di Malaysia,hidup myvi! (aku pun guna myvi..hehe..).Ok wassalam,chow!











No comments:

Post a Comment