Friday, May 6, 2011

Alhamdulillah

Syukur Alhamdulillah..blog ni pun dah dapat buat new post semula..aku dah selamat dapat baby girl..isteri pun selamat,sihat walaifiat.

Dua tiga hari ni tak sempat nak monitor gold price,ada la jugak aku tanya dengan kakak aku,time tu memang harga naik tinggi,best jugak la dengar,harga pun dah berlegar diantara USD 1500 perounce.

Harini bila aku masuk kerja, then ushar price,tengok2 harga down semula.turun sampai bawah 1500 pulak tu. Sebab apa jadi camtu aku tak sempat pulak nak kaji selidik,haha..plus malas jugak.

Cuma apa yang aku tahu masa ni cambest ja sapa2 nak beli emas..rebut la cepat-cepat peluang ni,hehe..

Dah la tu,aku rasa cam malas pulak nak menaip,hehe..asyik rasa nak layan my lovely daughter ja..haha..maklum la dia yang pertama jadi permata dalam hidup aku dengan isteri..dialah yang diberi nama
DHIYA HUMAIRA..ok wassalam,chow!

No comments:

Post a Comment